Często Zadawane Pytania.

Jakie są twoje pytania?

Wybierz temat, abyśmy mogli wskazać Ci właściwe odpowiedzi

Produkt

Inny

Usługa

Dostawa

Wchodzić

Presso

Czy Presso podgrzewa wodę?

Tak, Presso samo podgrzeje wodę, jeśli jest zimna. Urządzenie zawsze podgrzeje wodę do temperatury 96°C (około 369 kelwinów). Jeśli dodasz ciepłą wodę z góry, czas ogrzewania znacznie się skróci i zaoszczędzisz dużo pojemności baterii.

Jak długo trwa podgrzewanie pełnego zbiornika (110 ml)?

Podgrzanie pełnego zbiornika zajmuje około 6-7 minut. Jest to bardzo zależne od temperatury wody, którą wlewasz.

Czy Presso One można myć w zmywarce?

Nie, możesz po prostu umyć adapter, do którego kawa wchodzi bardzo szybko.

Czy mogę użyć dowolnego odkamieniacza?

Tak, każdy odkamieniacz, którego możesz użyć do zwykłego ekspresu do kawy, będzie również działał z Presso. Istnieje specjalna opcja dla Presso, aby ręcznie przepompować wszystko, co pozostało w zbiorniku na wodę, bez podgrzewania go.

Czy Presso jest wodoodporny?

Nie, jest bryzgoszczelny, ale nie należy go trzymać pod wodą.

Jak długo powinien ładować się mój akumulator?

Pełne naładowanie baterii zajmuje około 3-4 godzin.

Czy baterie można wyjmować i/lub wymieniać?

są, ale można je ładować tylko po włożeniu do urządzenia.

Service

Jak mogę skontaktować się z zespołem Caffe2go?

Zawsze możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres info@caffe2go.com lub skorzystać z naszego czatu na żywo w przypadku jakichkolwiek pytań, a my postaramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin.

Jaka jest polityka gwarancyjna dla twoich produktów?

Twoje Presso One jest objęte dwuletnią ograniczoną gwarancją.

Jak zwrócić produkt?

Możesz zwrócić swój produkt na nasz adres i powiadomić nas o tym za pomocą krótkiej wiadomości e-mail na adres info@caffe2go.com lub możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania bezpłatnej etykiety zwrotnej w ciągu 2 tygodni od otrzymania urządzenia (możesz otrzymać bezpłatną etykietę tylko wtedy, gdy produkt ma jakąś wadę).

Delivery

Czy wysyłacie na cały świat?

Tak, oferujemy bezpłatną wysyłkę na cały świat, więc każdy może cieszyć się filiżanką gorącej kawy w dowolnym miejscu i czasie.

Czy są jakieś koszty wysyłki?

Obecnie pobieramy tylko 10 euro w Wielkiej Brytanii.

Skąd są wysyłane produkty?

Jeśli Twoje zamówienie zostało złożone w Stanach Zjednoczonych, zostanie wysłane z Ohio, jeśli zamówienie zostało złożone poza Stanami Zjednoczonymi, zostanie wysłane z Holandii.

Jaka usługa wysyłkowa zostanie wykorzystana dla mojej przesyłki?

USA: DHL
Europa: Deutsche Post
Holandia: DPD

Jakie są terminy dostaw?

Są to szacowane czasy, rzeczywiste czasy dostawy mogą się różnić.

USA: 2-5 dni roboczych
Europa: 3-10 dni roboczych
Holandia: 1-3 dni robocze

Other

Gdzie mogę otrzymać fakturę?

Możesz pobrać fakturę na stronie potwierdzenia zamówienia. To pierwsza automatyczna wiadomość, którą wysłaliśmy do Ciebie po złożeniu zamówienia. Przejdź na dół i naciśnij przycisk „Pobierz fakturę PDF”

How do i subscribe to pay a Presso?

You can do this by checking out with the order button at the top right button on the screen and then selecting the "Klarna Slice It" payment method.