Algemene Voorwaarden

Warunki

Artykuł 1 - Definicje
Artykuł 2 - Tożsamość przedsiębiorcy
Artykuł 3 - Stosowanie
Artykuł 4 - Oferta
Artykuł 5 - Umowa
Artykuł 6 - Prawo odstąpienia od umowy
t3>Artykuł 7 - Koszty w przypadku odstąpienia od umowy
Artykuł 8 - Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy
Artykuł 9 - Cena
Artykuł 10 - Zgodność i gwarancja
Artykuł 11 - Dostawa i realizacjaArtykuł 12 - Czas trwania transakcji: czas trwania, zakończenie i przedłużenie
Artykuł 13 - Płatność
Artykuł 14 - Procedura reklamacyjna
Artykuł 15 - Spory
Artykuł 16 - Dodatkowe lub odmienne postanowienia

Artykuł 1 - Definicje

W niniejszych warunkach mają zastosowanie następujące definicje:

Okres karencji: termin, w którym konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy;
Konsument: osoba fizyczna, która nie działa w wykonywania zawodu lub działalności gospodarczej i zawiera z przedsiębiorcą umowę na odległość;
Dzień: dzień kalendarzowy;
Czas trwania transakcji: umowa zawierana na odległość dotycząca serii produktów i/lub usług, dostawy i/lub których zobowiązanie do zakupu jest rozłożone w czasie;
Trwały nośnik: każdy środek umożliwiający konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w sposób umożliwiający przyszłe przeglądanie i niezmienione odtworzenie przechowywanych informacji.
Prawo odstąpienie: możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość w okresie do odstąpienia od umowy;
Wzór formularza: udostępniony przez przedsiębiorcę wzór formularza odstąpienia od umowy, który konsument może wypełnić, gdy chce skorzystać z prawa odstąpienia al.
Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna, która oferuje konsumentom produkty i/lub usługi na odległość;
Umowa na odległość: umowa, na mocy której w ramach zorganizowanego przez przedsiębiorcę systemu sprzedaży produktów i/lub na odległość lub usług, do momentu zawarcia umowy włącznie, używana jest wyłącznie jedna lub więcej technik porozumiewania się na odległość;
Technika porozumiewania się na odległość: oznacza środek, za pomocą którego można zawrzeć umowę bez konieczności spotykać się w tym samym pokoju w tym samym czasie.
Warunki ogólne: niniejsze Ogólne Warunki Handlowe przedsiębiorcy.

    Artykuł 2 -  Tożsamość przedsiębiorcy

    Caffe2go
    Bornerbroeksestraat 459F
    7609PK Almelo

    Adres e-mail: info@caffe2go.com
    Numer Izby Handlowej: 78291224
    BTW-identificatienummer: 003312941B46

    Artykuł  3 – Stosowanie

    Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty przedsiębiorcy oraz do każdej umowy i zamówienia zawartej na odległość pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem.
    Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi . Jeżeli nie będzie to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, że z ogólnymi warunkami można zapoznać się u przedsiębiorcy i zostaną one niezwłocznie przesłane Konsumentowi na jego żądanie bezpłatnie.
    W przypadku zawarcia umowy na odległość drogą elektroniczną, niezależnie od ustępu poprzedzającego i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go w prosty sposób przechowywać na trwałym nośniku danych. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami drogą elektroniczną oraz że na żądanie konsumenta zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób bezpłatnie.
    W przypadku, gdy oprócz niniejszych warunków ogólnych zastosowanie mają określone warunki dotyczące produktu lub usługi, akapity drugi i trzeci stosuje się mutatis mutandis, a w przypadku sprzecznych warunków ogólnych konsument może zawsze polegać na mającym zastosowanie postanowieniu, które jest najbardziej dla niego korzystne
    Jeżeli jedno lub więcej postanowień niniejszych warunków ogólnych w dowolnym momencie zostanie całkowicie lub częściowo unieważnione lub zniszczone, wówczas umowa i niniejsze warunki w pozostałej części pozostają w mocy, a dane postanowienie zostanie natychmiast zastąpione za obopólną zgodą przez z zastrzeżeniem, że zakres oryginału jest jak najbardziej zbliżony.
    Sytuacje nieprzewidziane w niniejszych ogólnych warunkach należy oceniać „w duchu” niniejszych ogólnych warunków.
    Wątpliwości co do interpretacji lub treści jedno lub więcej postanowień naszych warunków należy interpretować „w duchu” niniejszych ogólnych warunków.

      Artykuł 4 - Oferta

      Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega warunkom, należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie.
      Oferta jest niezobowiązująca. Przedsiębiorca ma prawo do zmiany i dostosowania oferty.
      Oferta zawiera pełny i dokładny opis oferowanych produktów i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić właściwą ocenę oferty przez konsumenta. Jeśli przedsiębiorca używa obrazów, są one prawdziwym odzwierciedleniem oferowanych produktów i/lub usług. Oczywiste pomyłki lub oczywiste pomyłki w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
      Wszystkie zdjęcia, specyfikacje i dane w ofercie mają charakter poglądowy i nie mogą prowadzić do odszkodowania lub rozwiązania umowy.
      Zdjęcia produktów są ich prawdziwym odwzorowaniem oferowanych produktów. Operator nie może zagwarantować, że prezentowane kolory dokładnie odpowiadają rzeczywistym kolorom produktów.
      Każda oferta zawiera takie informacje, aby było jasne dla konsumenta jakie są prawa i obowiązki, które wiążą się z przyjęciem oferty. Dotyczy to w szczególności:
      ceny wraz z podatkami;
      możliwych kosztów przesyłki;
      sposób, w jaki umowa zostanie zawarta i jakie działania są w tym celu niezbędne;
      czy prawo odstąpienia od umowy;
      sposób zapłaty, dostawy i wykonania umowy;
      okres przyjęcia oferty lub termin, w którym przedsiębiorca gwarantuje cenę;
      wysokość stawki porozumiewania się na odległość, jeżeli koszty korzystania z techniki porozumiewania się na odległość naliczane są na innej podstawie niż zwykła stawka podstawowa za wykorzystywane środki porozumiewania się;
      czy umowa po jej zawarciu podlega archiwizacji, a jeśli tak, to w jaki sposób do którego konsument ma wgląd;
      sposób, w jaki konsument przed zawarciem umowy może sprawdzić dane podane przez niego w ramach umowy oraz w razie potrzeby je przywrócić;
      wszelkie języki inne niż niderlandzki, w których można zawrzeć umowę d;
      kodeksach postępowania, którym podlega przedsiębiorca, oraz sposobie, w jaki konsument może zapoznać się z tymi kodeksami postępowania drogą elektroniczną; oraz
      minimalny czas trwania umowy zawieranej na odległość w przypadku przedłużającej się transakcji.

        Artykuł 5 - Umowa

        Umowa, z zastrzeżeniem ust. 4, zostaje zawarta z chwilą przyjęcia przez konsumenta oferty i spełnienia nałożonych nią warunków.
        Jeżeli konsument zaakceptował ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdzi potwierdzenie przyjęcia oferty drogą elektroniczną. Do czasu potwierdzenia tej akceptacji przez przedsiębiorcę konsument może rozwiązać umowę.
        Jeżeli umowa zawierana jest drogą elektroniczną, przedsiębiorca podejmie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę elektronicznego przesyłania danych oraz zapewnienie bezpiecznego środowisko internetowe.Jeżeli konsument może zapłacić drogą elektroniczną, przedsiębiorca zastosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa
        Przedsiębiorca może – w ramach prawnych – zasięgnąć informacji, czy konsument jest w stanie wywiązać się ze swoich zobowiązań płatniczych, a także o wszystkich faktach i czynnikach, które są istotne dla odpowiedzialnego zawarcie umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tego dochodzenia przedsiębiorca ma uzasadnione podstawy, aby nie zawrzeć umowy, jest uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia lub wniosku albo do obwarowania realizacji szczególnymi warunkami, podając przyczyny.
        Przedsiębiorca będzie zawierał wraz z produktem lub usługą konsumentowi, pisemnie lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w przystępny sposób na trwałym nośniku danych:
        adres odwiedzin siedziby przedsiębiorcy, w którym konsument może iść z reklamacją;
        warunki i sposób, w jaki konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy lub jednoznaczne oświadczenie o wyłączeniu prawa odstąpienia od umowy;
        informacje o gwarancjach i istniejącego serwisu posprzedażowego;
        dane zawarte w artykule 4 ustęp 3 niniejszych warunków, chyba że przedsiębiorca podał te dane konsumentowi już przed zawarciem umowy;
        wymaganie nts za rozwiązanie umowy, jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż jeden rok lub jest zawarta na czas nieokreślony.
        W przypadku transakcji na czas określony, postanowienie w poprzednim akapicie dotyczy tylko pierwszej dostawy.
        Każda umowa zostaje zawarta pod warunkami zawieszającymi wystarczającej dostępności odpowiednich produktów.

          Artykuł 6 - Prawo do odstąpienia od umowy

          Przy dostawie produktów:

          Przy zakupie produktów konsument ma możliwość rozwiązania umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Ten okres do namysłu rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub przedstawiciela uprzednio wyznaczonego przez konsumenta i podanego do wiadomości przedsiębiorcy.
          W okresie do namysłu konsument będzie ostrożnie obchodził się z produktem i opakowaniem. Rozpakuje lub użyje produktu tylko w zakresie niezbędnym do oceny, czy chce zatrzymać produkt. Jeśli skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, zwróci przedsiębiorcy produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami oraz - o ile to możliwe - w oryginalnym stanie i opakowaniu, zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez przedsiębiorcę.
          Jeśli konsument chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, jest zobowiązany poinformować o tym przedsiębiorcę w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Konsument musi to zgłosić za pomocą wzoru formularza lub za pomocą innego środka komunikacji, takiego jak e-mail. Po poinformowaniu przez konsumenta, że ​​chce skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi zwrócić produkt w ciągu 14 dni. Konsument musi udowodnić terminowy zwrot dostarczonych rzeczy, na przykład przedstawiając dowód odesłania.
          Jeżeli Klient nie wyraził woli skorzystania z prawa odstąpienia od umowy lub nie zwrócił przedsiębiorcy produktu po upływie upływu terminów, o których mowa w ust. 2 i 3, zakup jest faktem.
          W przypadku świadczenia usług:

          Wraz ze świadczeniem usług konsument ma możliwość rozwiązania umowy bez podania przyczyny przez co najmniej 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
          Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument zastosuje się do rozsądnych i jasnych instrukcji podanych przez przedsiębiorcę w ofercie i/lub pod adresem najpóźniej w dniu dostawy.

            Artykuł 7 - Koszty w przypadku odstąpienia

            Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, koszty przesyłki zwrotnej ponosi co najwyżej na jego koszt.
            Jeżeli konsument zapłacił kwotę, przedsiębiorca zwróci tę kwotę tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni po odstąpieniu Pod warunkiem, że produkt został już odebrany przez sprzedawcę lub rozstrzygający dowód pełnego zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób płatności.
            Jeżeli produkt zostanie uszkodzony w wyniku nieostrożnego obchodzenia się przez konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za utratę wartości towaru produktu.
            Konsument nie ponosi odpowiedzialności za utratę wartości produktu, jeżeli przedsiębiorca nie podał wszystkich wymaganych prawem informacji o prawie odstąpienia od umowy, należy to zrobić przed zawarciem umowy sprzedaży.

              Artykuł 8 - Wyłączenie prawa odstąpienia

              Przedsiębiorca może wyłączyć prawo konsumenta do odstąpienia od umowy w przypadku produktów opisanych w ust. 2 i 3. Wyłączenie prawa odstąpienia ma zastosowanie tylko wtedy, gdy przedsiębiorca wyraźnie to zaznaczył w ofercie, przynajmniej w terminie umożliwiającym zawarcie umowy.
              Wyłączenie prawa odstąpienia jest możliwe tylko w przypadku produktów,
              które zostały wykonane przez przedsiębiorcę zgodnie ze specyfikacją konsumenta,
              które mają wyraźnie osobisty charakter,
              które ze względu na swój charakter nie mogą zostać zwrócone;
              które szybko się psują lub starzeją;
              których cena podlega wahaniom na rynku finansowym, na który przedsiębiorca nie ma wpływu;
              do poszczególnych gazet i czasopism;
              do nagrań audio i wideo i oprogramowania komputerowego, na które konsument złamał plombę;
              produktów higienicznych, na które konsument złamał plombę.
              Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy możliwe jest tylko w przypadku usług:
              dotyczących zakwaterowania, transportu, reszta czynności służbowych lub rekreacyjnych, które mają być wykonane w określonym dniu lub w określonym czasie;
              których dostawa rozpoczęła się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia;
              dotyczące zakładów i loterii.

                Artykuł 9 - Cena

                W okresie ważności podanym w ofercie ceny oferowanych produktów i/lub usług nie ulegną podwyższeniu, z wyjątkiem zmian cen spowodowanych zmianami stawek VAT.
                Niezależnie od poprzedniego ustępu, przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym i na które przedsiębiorca nie ma wpływu, ze zmiennymi cenami. To powiązanie z wahaniami oraz fakt, że wszelkie podane ceny są cenami docelowymi, zostaną wymienione w ofercie.
                Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy po zawarciu umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy wynikają z przepisów ustawowych lub przepisów.
                Podwyżki cen od 3 miesięcy po zawarciu umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy przedsiębiorca zastrzegł oraz:
                są one wynikiem przepisów ustawowych lub przepisów; lub
                konsument jest uprawniony do rozwiązania umowy z dniem wejścia w życie podwyższenia ceny.
                Ceny podane w ofercie produktów lub usług zawierają podatek VAT.
                Wszystkie ceny podlegają wydrukowi i składowi błędy. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje błędów drukarskich i składu. W przypadku błędów drukarskich i składu przedsiębiorca nie jest zobowiązany do dostarczenia produktu według nieprawidłowej ceny.

                  Artykuł 10 - Zgodność i gwarancja

                  Sprzedawca gwarantuje, że produkty i/lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami podanymi w ofercie, uzasadnionymi wymaganiami solidności i/lub użyteczności oraz przepisami prawnymi i/lub rządowymi obowiązującymi w dniu zawarcia umowy. W przypadku uzgodnienia przedsiębiorca gwarantuje również, że produkt nadaje się do innego niż normalne użytku.
                  Gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, producenta lub importera nie narusza praw i roszczeń, które konsument na podstawie umowy może dochodzić od przedsiębiorcy
                  Wszelkie wady lub nieprawidłowo dostarczone produkty należy zgłosić przedsiębiorcy na piśmie w terminie 2 miesiące po porodzie. Zwrot produktów musi być w oryginalnym opakowaniu iw nowym stanie.
                  Okres gwarancji przedsiębiorcy odpowiada okresowi gwarancji producenta. Jednak przedsiębiorca nigdy nie ponosi odpowiedzialności za ostateczną przydatność produktów do każdego indywidualnego zastosowania przez konsumenta, ani za porady dotyczące użytkowania lub zastosowania produktów.
                  Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli:
                  konsument samodzielnie naprawił i/lub zmodyfikował dostarczone produkty lub zlecił ich naprawę i/lub modyfikację osobom trzecim;
                  dostarczone produkty są narażone na nienormalne warunki lub w inny sposób traktowane niedbale lub niezgodnie z instrukcjami przedsiębiorcy i/lub na opakowanie zostało poddane obróbce;
                  wadliwość jest całkowicie lub częściowo wynikiem przepisów, które rząd ustanowił lub wprowadzi w odniesieniu do charakteru lub jakości użytych materiałów.

                    Artykuł 11 - Dostawa i wykonanie

                    Firma zachowa najwyższą możliwą ostrożność podczas przyjmowania i realizacji zamówień na produkty oraz podczas oceny wniosków o świadczenie usług.
                    Miejscem dostawy jest adres, który konsument podał firmie.
                    Z zastrzeżeniem o czym mowa w ustępie 4 tego artykułu, firma zrealizuje przyjęte zamówienia szybko, najpóźniej jednak w ciągu 30 dni, chyba że konsument zgodził się na dłuższy termin dostawy. Jeśli dostawa jest opóźniona lub jeśli zamówienie nie zostało zrealizowane lub zostało zrealizowane tylko częściowo, konsument zostanie o tym powiadomiony nie później niż 30 dni po złożeniu zamówienia. Konsument ma w takim przypadku prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów. Konsumentowi nie przysługuje odszkodowanie.
                    Wszystkie warunki dostawy mają charakter orientacyjny. Konsument nie może czerpać żadnych praw z jakichkolwiek wymienionych warunków. Przekroczenie terminu nie daje konsumentowi prawa do odszkodowania.
                    W przypadku rozwiązania zgodnie z ust. 3 niniejszego artykułu przedsiębiorca zwróci konsumentowi zapłaconą kwotę tak szybko, jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu 14 dni po rozwiązania.
                    Jeżeli dostawa zamówionego produktu okaże się niemożliwa, przedsiębiorca dołoży starań, aby dostarczyć towar zastępczy. Najpóźniej w momencie dostawy zostanie jasne i zrozumiałe powiadomienie o dostawie artykułu zastępczego. W przypadku artykułów zastępczych nie można wykluczyć prawa do odstąpienia od umowy. Koszty ewentualnej przesyłki zwrotnej ponosi przedsiębiorca.
                    Ryzyko uszkodzenia i/lub utraty produktów spoczywa na przedsiębiorcy do czasu dostarczenia towaru do konsumenta lub wcześniej wyznaczonego i podanego przedsiębiorcy przedstawiciela, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej.

                      Artykuł 12 - Transakcje na czas trwania: czas trwania, rozwiązanie i odnowienie

                      Wypowiedzenie

                      Konsument może w każdej chwili wypowiedzieć umowę na czas nieokreślony, która dotyczy regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, z zastrzeżeniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i maksymalnego okresu wypowiedzenia wynoszącego jednego miesiąca.
                      Konsument może wypowiedzieć umowę na czas oznaczony, która została zawarta w celu regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług w dowolnym momencie z końcem okresu na jaki została zawarta, zgodnie z obowiązującymi zasadami wypowiedzenia i okresem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca.
                      Konsument może wypowiedzieć umowy, o których mowa w poprzednich ustępach:
                      wypowiedzieć w dowolnym momencie i nie ograniczać się do wypowiedzenia w określonym czasie lub okresie;
                      co najmniej wypowiedzieć je w ten sam sposób, w jaki zostały przez niego zawarte;
                      rozwiązują się zawsze z takim samym okresem wypowiedzenia, jaki przedsiębiorca sobie wyznaczył.
                      Odnowienie

                      Umowa na czas określony, która została zawarta w celu regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, nie może zostać automatycznie przedłużona ani odnowiona na czas określony
                      Niezależnie od poprzedniego ustępu , zawarta na czas określony umowa dotycząca regularnego dostarczania codziennych wiadomości oraz tygodników i czasopism może zostać automatycznie przedłużona na czas określony nieprzekraczający trzech miesięcy, jeżeli konsument może rozwiązać tę odnowioną umowę pod koniec okresu przedłużenia z zachowaniem z okresem wypowiedzenia nieprzekraczającym miesiąca.
                      Umowa na czas określony, która została zawarta w celu regularnego dostarczania produktów lub świadczenia usług, może zostać automatycznie przedłużona na czas nieokreślony tylko wtedy, gdy Konsument może ją rozwiązać w dowolnym momencie z zachowaniem okres wypowiedzenia nieprzekraczający jednego miesiąca oraz okres wypowiedzenia nieprzekraczający trzech miesięcy w przypadku, gdy umowa obejmuje regularne, lecz rzadsze niż raz w miesiącu dostarczanie dzienników, wiadomości i tygodników s i czasopism.
                      Ograniczona czasowo umowa o regularne dostarczanie dni próbnych, gazet i czasopism (okres próbny lub wstępna subskrypcja) nie jest milcząco kontynuowana i kończy się automatycznie po zakończeniu okresu próbnego lub wstępnego.
                      Czas trwania

                      Jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż rok, po upływie roku konsument może w każdej chwili rozwiązać umowę z zachowaniem maksymalnie miesięcznego okresu wypowiedzenia, chyba że rozsądek i uczciwość sprzeciwiają się rozwiązaniu umowy przed upływem uzgodniony czas trwania.

                        Artykuł 13 - Płatność

                        O ile nie uzgodniono inaczej, należności od konsumenta powinny zostać uiszczone w ciągu 7 dni roboczych od rozpoczęcia okresu do namysłu, o którym mowa w art. 6 ust. 1. W przypadku umowy o świadczenie usługi termin ten rozpoczyna się po otrzymaniu przez konsumenta potwierdzenie zawarcia umowy.
                        Konsument ma obowiązek niezwłocznie zgłosić przedsiębiorcy nieścisłości w podanych lub wskazanych danych płatniczych.
                        W przypadku braku zapłaty przez konsumenta, przedsiębiorca jest uprawniony, z zastrzeżeniem ograniczeń prawnych , aby obciążyć konsumenta uzasadnionymi kosztami, o których z góry poinformowano.

                          Artykuł 15 - Spory

                          W umowach między przedsiębiorcą a konsumentem, do których odnoszą się niniejsze warunki ogólne, zastosowanie ma wyłącznie prawo holenderskie. Nawet jeśli konsument mieszka za granicą.Konwencja wiedeńska nie ma zastosowania.

                          Artykuł 16 - Dodatkowe lub odmienne postanowienia

                          Postanowienia dodatkowe lub postanowienia odbiegające od niniejszych ogólnych warunków nie mogą działać na szkodę konsumenta i muszą być utrwalone na piśmie lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w przystępny sposób na trwałym nośniku danych.

                           

                           

                          .